8051 prostredie

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:08 CET 2004

On Tuesday, February 09, 1999 2:58 PM, Tomas.Kapostas@asdo.se
[SMTP:Tomas.Kapostas@asdo.se] wrote:
> HI!
> Zhanam take prijemne vyvojove prostredie -> assembler, simulator na
> proc.8051 (89xx, 89x051....)
> nieco ako MPLAB pre PICky - a hlavne FREE (alebo poloFREE ;-) ) pod
> Win95/98

Pred casem tady probehla diskuse na toto tema. Nevime o nicem jinem
nez co je na hw serveru pod hlavickou lab51 a software pro lab51.
Pracuje to pod DOSem, ale umi to dlouhe nazvy Windows 95. Pokousime
se dat dohromady par lidi na vyvoj prave tohoto. Pokud neumite
programovat, ale chcete se zapojit, staci i treba jako tester nebo
napsat kratky manualek, povidani o zkusenostech a podobne. Spolecne s
tim by se mi libila volna knihovna pouzivanych funkci, treba I2C,
displej a tak.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137