[HW] AMARO a ine vid text

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

> 1, Nezaoberal sa niekto myslienkou pripojit jednocip (napriklad) k LAN
Ethernet (TCP/IP) ? Nepocul niekto o hotovom HW module (modul, stavebnica,
..), pouzitelnom k tomu ?
>  Inspiracia je na http://www.cirrus.com/ftp/pubs/an112.pdf ,existuje na
WWW aj konstrukcia s PIC (vcetne ZDROJAKU !!!) , problem je ze HW treba
vyrobit (SMD , 100 pin integrak, ...) ak ma niekto chut, hodme temu o
pdrobnostiach.

Jo zajem by tu byl, asi i chut, Podivam se na horni adresu a uvidim, masli
dalsi odkazy dej vedet.
A hlavne co bys od toho cekal. Podobny dotaz ohledne TCP/IP jsem tu nedavno
mel.

ad2)  nevim, nezajima me to, a tudiz jsem to nehledal
ad3) nekde na webu jsem potkal programek ktery tak mel fungovat do nejakych
22kHz, ale kde to bylo ???

ad AR) praxe je nejvyssim kriteriem teorie ==> no comment

Faktem zustava, ze jsem zatim potkal jediny zdrojak  publikovany nekterym z
autoru, kteri tu horuji za zverejneni
SW ke konstrukcim. A faktem taky zustava, ze jiz davno nemam zapotrebi
nekomu dokazovat, ze neco umim.
A drobna perlicka, 'Osudovou' asi pozna 80% populace a tak ji tezko nekdo
bude vydavat za 'sve dilo'.

Kosta
kosta@iol.cz
0603 / 33 87 47