[Ethernet]

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:07 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Zdenek Dvorak <zdvorak@chaos.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 13. února 1999 23:33
Předmět: RE: [Ethernet]

>ptal jsem se po tomto broukovi vsude mozne a pouize u rystonu jsou schopni
>sehnat cele baleni. Odhad ceny kolem 400,- k tomu je treba nejaky odelovace
>atd. Je to dost masny

No, to by sbad slo, ne???

>myslis emulovat ISA jednochipen nebo napichnout primo ten brouk?
>Ten bastl s emulaci Isi se prodava i u nas - nekde mam kontakt. Ale mit tam
>sitovku neni nic moc.

???  tak ted nevim vo co go ????

>Jinak muzu sehnat TP sitovky pod 300. To uz by se vyplatilo kuchat, ale
>myslim, ze tam budou zakaznicky brouci a nebude k nim popis :-(

??? jake, co je tam za svab, mas nejake blizsi info ????

Ale vubec ne, zadni zakaznicky asfaltovy skvrny tam nejsou. Vetsinou tam je
komercne bezne dostupny svab
a to bud od www.realtek.com.tw  nebo national.com, pripadne AMD, IBM, ...
etc. No a k tomu pripocitej
fyzicke rozhrani media (koax, UTP), oddelovaci trafa a DC/DC menic a je to v
podstate vse.
Vlastni rozhrani ISA predstavuje pouhe propojeni svabu a konektoru, vse je
implementovano primo dovnitr,
takze vlastne potrebujes pripojit D0..D7, A0..A14, IOW, IOR, INTx a to je
vse. Pro prvni pokusy je urcite jednodussi
to pripojit k jiz existujici karte. Samozrejmne predpokladam pozdeji
navrhnout vlastni desku s CPU etc.

Osobne budu stale preferovat i51, respektive jeji klony. Pri hodinach kolem
20MHz, se dostanu zhruba na casovani ISA zbernice. Atmelacky klony mohou
nabidnout cca 20kB ROM, jini vyrobci i vice. Bezne ji vyuzivam s bankovanou
RAM do
cca 1MB (to by snad mohlo stacit), ele podle me nejakych 32-64 kB bude
dostatecne. Co se tyka vlasniho SW, tak
predpokladam hybrid ASM a C Nizkourovnove rutiny v ASM, vyssi vrstvy v C.
Prave pro pripadnou portaci na jiny
procesor.

Momentalne me nejvice laka velmi jednoducha aplikace pouheho cteni a zapisu
IO bran. K LAN pripojene jednoduche moduly, ktere zvladnou monitorovani
udalosti na vstupech a jejich spravu ze serverove aplikace.

Kosta
kosta@iol.cz
0603 / 33 87 47
0602 / 20 31 75