[HW]Snimani -Odpověď

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:06 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

>Jeste bych mel dotaz ke snimani stejnosmerneho napeti na vodici. Pouziva se
>ke snimani
>seriovy port nebo prevodnik na paralelni?Resp.co je lepsi?
  Oba , ako seriovy, tak aj paralelny port su "digitalne", takze rozhodne musis
uvazovat o prevodniku.  Ak stacis s prenosovymi rychlostami, rozhodne pouzi
seriovy, je to univerzalne a elegantne, samozrejme ak mas na strane snimaca (tj,
 prevodnika) procesor a obvod na prenos ser. linkou.
  29C2051 to ma, navyse sa da lahko zapojit ako AD prevodnik, ked sa memylim
ma v sebe komparator.                           Lubo.