Rizeni prijimace pocitacem...

Petr Prochazka pprochaz
Středa Březen 17 11:45:06 CET 2004

>Pro ktere pasmo jsi delal tuner ?

Pro klasicka rozhlasova VKV pasma.

>A jaky obvod jsi pouzil na vstupni cast ?

No, ja jsem pouzil tranzistorovou vstupni jednotku - tetroda MOSFET
na vstupu i ve smesovaci.

>Jsou nejake jine obvody,ktere zvladnou vyssi frekvence?
>Jde mi o reseni prijimace pro amaterska pasma 23cm a 70cm.

Na takovych kmitoctech zapomen na syntezator SAA1057 a hledej
neco jineho.

>PS: Jaka knizka by byla nejvhonejsi pro zacatecnika v oblasti
>programovani procesoru????

To zalezi na tom, jakou rodinu mikroprocesoru si vyberes.
Pro MCS 51 je docela dobra (az na par nepresnosti)
"Mikroprocesory rady 8051" od P. Skalickeho (nakl. BEN).
Tusim, ze na FSG je jeji recenze.

s pozdravem Petr
pprochaz@zklas.cz