[HW] Elektromagneticke zobrazovacie moduly

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:05 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

V mladosti som sa stretol s Elektromagnetickymi zobrazovacimi modulmi, ich
 katalogovy list mam pred sebou, je na nom aj cena, nie vsak vyrobca ani dodavatel (je
 mi to k nicomu). Su to take preklapacie reflexne terciky. (Vid bezinove pumpy ,
 rovnaky princip, ale sedemsegmentovky). Katalog. list je v cestine a je stary.
 Oznacenie modulov je MX70 , MX60, MX100,MX180, su pouzite v nich terciky DOT 10
 a DOT 15 (len koli uplnosti). Nestretli ste sa s uvedenymi prvkami v sucastnosti ?
 Zauima ma vyrobca, oznacenie, dealer ci predajca, katalogovy list, najlepsie WWW
 stranka, proste hocico coho by som sa chytil.

Bodet
    http://www.bodet.fr/indexfrev.htm
 som nasiel, nestaci ...                          Lubo.