Antenni vstup

Zapadlo Petr Ing. PetrZ
Středa Březen 17 11:45:05 CET 2004

Velmi jednoduse
Dvou otvorove jadro (je na nem symetrizacni clen), a udelat dva zavity kolem
stredniho sloupku, ty pripojit na antenu, dale dalsi dva zavity a na ty
pripojit vystup.

S pozdravem

Petr Zapadlo

-----Původní zpráva-----
Od: Vaclav Kadoun [mailto:wendy@ipex.cz]
Odesláno: 18. února 1999 10:46
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: Antenni vstup

Zdravim,
potreboval bych galvanicky oddelit svod od televizni anteny od vlastni
televize, nebot tam je zrejme nejaka zemni smycka a nemuzu k televizi
pripojit audio ani video zarizeni ani pocitac, aniz by to vsechno nezacalo
hrozne brucet.

Nyni jsem ziskal grabovaci video kartu do pocitace a s antenou zastrcenou
do televize nemam sanci cokoliv prijmout.

Prohledl jsem starsi modra AR venovanva anteni technice a bohuzel jsem nic
nenasel. Nemate nekdo nejaky napad jak to oddeleni provest ??

Diky, Vaclav Kadoun

P.S. Chtel tu nekdo navod na stavbu  Surround dekoderu ??