[Open Source].

Kosta kosta
Středa Březen 17 11:45:04 CET 2004

-----Původní zpráva-----
Od: Zdenek Dvorak <zdvorak@chaos.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@mobil.cz>
Datum: 23. února 1999 0:44
Předmět: RE: [Open Source].

>jestli myslis TCP/IP, tak me napadla snadna moznost pripojeni toho realteca
>(ISA karty) namapovanim do RAM prostoru AVRka_8515. Sosnul jsem si
>dokumentace a po zbeznem prostudovani musim uznat, ze's mel pravdu. Vyplati
>se pripojit uz hotovou ISA kartu, nez to znova stavet - tam fakt neni co
>usetrit (alespon ta karta, kterou mam ja je katalogove zapojeni bez
>jakekoliv upravy). HW to teda asi nebude nijak velky problem. Trochu me
>odradily ty 4 stranky registru. Ty ses tim fakt prokousaval nebo jsi
odnekud
> [...]
1) Prave na TCP/IP jsem nemyslel, ale to je jedno.
2) Pouzivam jak NE2000 kompatibilni registry (Page 0..2), tak i specificke
pro RTL. Zatim mi to jinak nebeha
     No a samozrejmne PnP, ze. Ty me potrapily nejvic. Blbec jsem si
neuvedomil, ze AEN mam jen pres
     prostor 0..3FF, a ze se tedy na A79 nedostanu, jo taky delam hovadiny.
Testoval jsem dve karty s RTLkem
     od ruznych vyrobcu, Obe PnP (u jedne se nechalo vypnout). A tak ted
prave makam na Testovani, kdeze
     se nam ta karticka vubec mota.
3) Tech registru se nelekej. Jak jsem uz psal, zadny genius, jen pouhe
mechanicke prepsani kodu puvodne
     urceneho pro 8x86. Pokud sis prosel manual, tak asi uz vis odkud jsem
cerpal.

Kosta

Kosta
kosta@iol.cz