Re:_[Open_Source]._-Odpovìï__[HW]

Lubomir Racko LRacko
Středa Březen 17 11:45:03 CET 2004

** Confidential **
** Reply Requested When Convenient **

>  Ja robim momentalne na Ne2000 s cipom 93??? nepamatam sa a
> nemam pred sebou.
                DP83901AV  (Prve rozdiely medzi RTL a nim sa mi uz prejavili, ale mozno to suvisi s HW dosky a nie so samotnym cipom ....)
>  je tam kompletne komentovany zdrojak v ASM 8080 k najnizsej vrstve
> programovania

SAMOZREJME PREKLEP,   sorry ...

  Ten odkaz, co si mi uz raz na neho poslal, bol nefunkcny ... Ak Ta to nezatazi, posli odkaz na ten, co sa Ti z toho mnozstva najviac paci ...

                                                                                    Lubo.