Devce pro vsechno

Lubos Voros lubos.voros
Středa Březen 17 11:45:03 CET 2004

Objavil si Ameriku. Toho je uz na mraky. Napr. TICkit je postaveny na
PIC16C62 a vie 64KByte EEPROM, I2C, PWM, LCD, RS232, atd. Cip stoji asi
600,- CZ. Su samozrejma aj ine SBC, ktore su bezne dostupne, ale asi TICkit
je najlacnejsi, lebo je mozne kupil len chip v DIP alebo SMD puzdre. Je to
asi 2-3 krat rachlejsie ako BasicStamp II s PIC cipom.

Lubos, cpe club