[Ethernet]

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:02 CET 2004

>Konecne jsem se k tomu dostal, pokrocil jsi dal. Prave nad tim ted medituju
>a nejak mi to nechce
>odeslat kompletne sestaveny paket (podle specifikace Ethernetu). Nekde jsem
>si tam zanes chybicku.

ja jsem se k tomu vubec nedostal - jsem zavalenej blbostma a nemuzu se z
toho vymotat. Asi fakt az po navratu v pulce dubna. (a do te doby ti to uz
bude slapat...)

>Jak monitorujes odeslani/prijem paketu???

me to chodi jako proces napozadi prez preruseni. Je to cele koncipovano jako
fronta udalosti. Kdyz prijmu paket, tak se ulozi do pameti a v preruzeni se
do fronty vlozi udalost "prijal paket". No a hlavni proud to pak zpracuje.
Odeslani delam tak, ze pripravim paket do pameti a odmaskuju nejaky
preuseni. No a po kazem odeslani bytu (a vyprazdneni bufferu) se vola INT,
ve kterem tam na pozadi soupnu dalsi znak. Kdyz je to vsechno odeslane, tak
tent INT zamaskuju.

>PS: muzes mi prosim znova poslat tvuj kod, nekde jsem ho zasel.

je to jen fragment kodu, doufam, ze je tam vsechno potrebne