[Ethernet]

Zdenek Dvorak zdvorak
Středa Březen 17 11:45:02 CET 2004

>lidi zlati pomooooc. Potrebuju nejaky prostredek (SW) na
>monitorovani paketu, ktere se mi toulaji
>po siti, pripadne abych mohl nejaky paket poslat. At hledam
>jak hledam, nic nemuzu najit. Muze
>to byt pod Wokna (95/98) nebo DOS. Mate-li nekdo neco,
>obdarujte vetcheho starika.

nejlepsi z toho co jsem videl je NetAnt. Jeho nejaka neregistrovana (omezene
funkcni) verze lezi u me na ftp:\chaos.cz  Dalsi, celkem popularni je treba
X-ray. Nekde na siti jsem videl ostrou verzi a muzu vyhrabat popis, jak pro
ni cracknout hardlock.

Ten NetAnt bych moc chtel full, kdybyste vedeli tak dejte vedet....

												bye zdvorak