HW Lock

Tomas Kouba kouba
Středa Březen 17 11:45:01 CET 2004

> Nestavel jste nekdo Hardwarovy Klic na LPT??
Ne rozebiral. A vyplati se to stavet?

> Portebuju neco co funguje, zkousel jsem to s EEPROM
Ve vetsine klicu je nejen EEPROM (lakakolivROM), ale i sekvencni
obvod, nekdy mikroprocesor.

> ale ouha - Hada se to s tiskarnou.
To je normalni i u profi klicu, vzdycky nova tiskarna ma lepsi
komunikaci a hada se. Spousta lidi si kvuli tomu porizuje druhy.

> Nemate neco?
Nekde jsem videl firmu, ktera to vyrabi a ma k tomu plnou
dokumentaci, aby si uzivatele-vyvojari mohli zkontrolovat jeho
bezpecnost. Nebo si ho muzes pujcit na vyzkouseni.

OFFTOPIC:

HW klic jen ztezuje pozici LEGALNICH uzivatelu. Ti ostatni pak maji
bud kopii klice nebo primo kreknutej program - vyhoda je, ze se
nemusi pouzit druhy port, lze to bez tezkosti mit i na notebooku a
pracovat doma a clovek klic nezapomene, kdyz te vykradou ukradnou
vetsinou pocitac i s klicem - zkus ho dostat treba jen po druhy od
.. (potreti ho uz vubec nedali, takze legalni uzivatele pouzivaji
kradenou verzi a legalni instalacky maji v trezoru ktery prezil i to
druhe vykradeni, ktere mymichodem prislo mesic po prvnim a tyden po
nakupu novych pocitacu)

Sorry, ze je to dlouhy. Ale HW klice proste nejsou resenim problemu.

Arci

--
                   Ing. Tomas Kouba
Institute of Physics, AS CR    ph.: +420-2-24311137