externi selektiva

Stanislav Èeška sceska0
Středa Březen 17 11:45:01 CET 2004

> Prave mi od tebe prisel happy99.exe (do konference)

> OKAMZITE SI ODVIRUJTE POCITAC !!!!!

Po bitve je kazdy generalem, ze...

---

VSEM MODERATORUM a lidem co maji co delat s listservery:

Utok viru Happy99 v konferencich HW serveru a v konferenci CB ukazuje na to,
jak jsou ucastnici techto konferenci, napriklad ja, duverivi k tomu, co
posila jiny uzivatel, jinak rozumne vypadajici (ktery o tom samozrejme ani
nevi). Jiz delsi dobu se pise o tom, ze v konferenci maji byt pouze zpravy
bez prilozenych souboru (viz nedavno ta bitmapa na 256Kb v konferenci CB) a
pokud nekdo chce doplnit zpravu o soubor, ma poslat link. Ale proc na to
neni nakonfigurovan listserver ??

I nektere VEREJNE (zadarmove) listservery umoznuji zapnout volbu
automatickeho odpojeni souboru od takove zpravy, nebo zpravu s pripojenym
souborem vubec nepustit do sveta. Listservery by, a na tom se urcite
shodneme, nemely soubory vubec rozesilat. Nejenze to otravuje ucastniky s
pomalejsim pripojenim, ale navic je to zivna puda takovychto viru.

Virus jsem snad jiz zlikvidoval. Doufam. Domnivam se, ze to, co se tu za ty
tri dny stalo neni vina duverivych uzivatelu, ale distribucniho systemu
temito listservery vyuzivaneho.

Prosim, zaridte automatic detach.

Prislo mi hlaseni z jednoho prijemcovskeho postovniho serveru, ze moje maily
jsou zavirovane a proto automaticky odpoji soubor a adresatovi doruci jen
text. Kdyz jsou takoveto operace schopny i soukrome postovni servery,
vseobecne dost vytizene, proc by neco takoveho nemohl delat i listserver,
ktery jede skoro naprazdno ??

Regards, Stanislav Ceska