kde hledat

Kollar Pavol pavol.kollar
Středa Březen 17 11:42:03 CET 2004

dobry je PartMiner. Instaluje sa na PC ako samostatna aplikacia, vyuziva
pripojenie do Inetu. Da sa to zohnat na Inete, skus pouzit Altavistu alebo
podobny prehliadac, urcite to najdes (mimochodom aj Altavista velakrat
pomoze).
Ak hladas vyrobcu podla loga na suciastke, tak sa mi osvedcil
http://www.elektronikforum.de/ic-id/index.html.
Ak poznas nazov vyrobcu, tak dobre odkazy na ich domovske strany su na
http://www.semiresources.com/. Na tychto strankach je tiez mnozstvo odkazov
na dalsie vyhladavace a zdroje informacii.
Dobry zdroj v pripade neuspechu je aj hw-news@list.gin.cz :))))).

Pavol Kollar