dotay na PIC

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:01 CET 2004

Nazdar vsichni,
mam nasledujici dotaz:
Potrebuji udelat jednoduchou aplikaci s procesorem PIC. S mym oblibenym
Atmelem to nejde, protoze ma prilis vysokou spotrebu (zarizeni bude
dlouhodobe napajeno z baterek).  Predstavuji si to tak,
ze si o tom koupim nejakou knizku a k programovadlu Elnec PREPROM02 modul
pro PIC, pripadne, kdyby nekdo vedel, jak je ten modul zapojeny, byl bych mu
vdecny. Modul pro Atmel od nich stal cca 500 Kc a je to jen objimka s packou
a kousek tistaku s par odporama.
Mam uz ztazeny Paralax a docela se mi libi. V katalogu GM jsem nasel
PIC16F627 snad vhodny pro vyvoj SW a PIC12C508 pro vyslednou aplikaci.
Doufam, ze SW odladeny na PIC16F27 bude fungovat na PIC12C508. Chtel
bych vedet, zda se mi povede s krystalem 32 KHz na vystupu vytvorit kmitocet
8 KHz. U Atmelu to nejde (odmyslime-li si nevhodnost krystalu
32 KHz), protoze krystal se vydeli 12, nez se s tim zacne neco delat. Pokud
to z 32 KHz nepujde, chtel bych vedet, zda lze v rezimu nizkofrekvencniho
oscilatoru ( s nizsi spotrebou) jeste pouzit keramicky rezonator 450 KHz a
jakou spotrebu to pri tom kmitoctu asi bude mit.
                                                dekuji za odpovedi

Avdel