dotay na PIC

Andrej Jancura andrej.jancura
Středa Březen 17 11:42:01 CET 2004

> Nebo 'David Tait style' programator, to je take jenom par odporu a nejaka
> 7406 na oddeleni vyssiho napeti na paralelnim portu.

Alebo nieco taketo http://www.krell.com/PIC/icp84.html Odhadujem to tak na
10,- Sk.

> 16F627 by se mel objevit kazdym dnem, uz asi pul roku,

To ste mi urobil velku radost, konecne budem moct dorobit par funkcii v
jednej aplikacii. Ale az bude naozaj na stole...

K spotrebe, naozaj na bateriove napajanie su PICe naozaj to najlepsie.
Jedine treba trochu travit cas nad SW, pretoze nie vsetko sa da urobit tak
lahko ako pri AVR.

A.