Re2: Dotazy na PIC

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:42:00 CET 2004

Dekuji vsem, kteri mi poradili ohledne PICu. Rozvinula se tam diskuse, jak
to naprogramovat v AVR, jenze ja pouzivam obycejne 2051.
Dale mala omluva firme Elnec. Cenu  modulu na Atmely jsem si pamatoval jen
velmi zhruba, mam ho uz 3 roky. Tehdy mne jeho cena prekvapila. Tehdy jsme
to kupovali u nejake firmy v Brne, takze to bylo jeste o postovne drazsi.
Dnes jsem se dival v GM na ceny tech modrych objimek s packou a musim
uznat, ze v porovnani s tim je modul relativne levny. Ptal jsem se tam take
na modul pro PICy. Predstavoval jsem si ho podobne, jako modul pro Atmely,
tedy redukci na jinou objimku. Neco takoveho si k programovadlu zbastlit
sam,
by snad nebyla takova svatokradez. Podle rozmeru krabicky a ceny 2300 Kc to
vsak vypada, ze je v tom neco chytrejsiho a to bych samosrejme nedelal.
Proto se spokojim s necim jednodussim, co mi bylo
navrhovano v odpovedich na muj dotaz. Treba ale casem zjistim, ze to nestaci
a rad si jeste vas modul koupim.
                                    Andel
www.mirnet.cz/vaelektronik , vaelektronik@mirnet.cz