Krokovy motor

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:42:00 CET 2004

Zdravim,
nedavno tu bezela diskuze o rizeni krokovych motoru. Psal jsem, ze stavim rizeni s LMD18245. Vcera jsem to dodelal a muzu rict, ze to beha uplne sqele a na prvni zapojeni, jsem uplne spokojen. Motor je od Microconu: 1,5Nm, drivery LMD.. ridim controllerem M1486A taktez od microconu. Je to naprogramovany 89C51, chteji za nej pomerne hodne penez, ale to, co umi, bych programovat asi nechtel. Takto postaveny ovladac ma napajeni do 55V, max. proud 3A do faze (pry pri dobrem chlazeni ty drivery vytlaci i 4A uplne bez problemu), pulzni regulace proudu, mikrokrokovani az 16 mikrokroku na celokrok(4bit DAC), automaticke snizeni proudu pri zastaveni motoru atd. Pokud nekdo delate s krokacema nejake serioznejsi aplikace, tak takto postaveny ovladac muzu vrele doporucit.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan