biely laser

Plsek Martin xplsek01
Středa Březen 17 11:41:59 CET 2004

	Zadne efektove diskotekove zarizeni doma nemam, takze ciste
teoreticky:
	Bud je vevnitr vybojka a refrakcni optika (cocky a hranolky)
a pak jsou efekty bile nebo je to LASER. Ale ten ma jen jendu vlnovou
delku (skoro). Leda, ze by tam ty LASERy byly tri R ,G, B (ten jsem teda
jeste nevidel) a zmenou intenzity jednotlivych trysek by dochazelo ke
zmene barvy?!????? Ale myslim si, ze je uvnitr obycejna hologenka (treba i
tri a pred kazdou filtr R, G a B, aby to bylo barevny).

				Martin Plsek