Problemy s LM 395 ???

k.kral@post.cz k.kral
Středa Březen 17 11:41:59 CET 2004

esim neco podobneho, zdroj zaporneho napeti 0 - -25V rizeny kladnym napetim 0 - +2.5V (spejne zapojeni s LM395 misto 2N2905 jsem pouzil bezny PNP),
a narazil jsem na stejny problem. Dosel jsem k zaveru, ze asi jde o vlasnost tranzistoru LM 395
(jde spise o IC nez bezny tranzistor, je slozen s cca 50 soucastek),ktery asi pokud je pouzit k rizeni zaporneho napeti potrebuje zajistit
minimalni odber (v dokumentaci jsem nasel zminku o klidovem proudu  az 10mA typicky 2mA ). Je take pravdou, ze LM395 v zdroji kladneho napeti chodi
bez problemu !?

Otazkou zustava jak zajistit mimimalni proud tranzistorem a neovlivnit negativne vlastnosti zdroje ?

K.Kral

k.kral@post.cz

 Pripojte se zdarma k internetu:
 *** http://VOLNY.CZ