LCD a PIC

Petr Weissar weissar
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

>zacatek o neco hodne jednoducheho a tak jsem tam napsal Dobry Den.
>Casovani a prubehy jsou udelane na 8 bitu BUS a pro jednoduchost ( ted uz)
>nectu z displaye BUSY ale je tam smycka 40us.
>ALE ONO TO NECHODI!!!
>Po zapnuti se rozsviti vsechny znaky na display(tecky) a tim to skonci.
>Skousel jsem prodlouzit casy na inicializaci, zasmyckovat program atd.

Nedelal jsem sice s PIC, ale pokud to jsou klasicke displeje 2x16 znaku, tak
ty inicializacni prikazy (tusim kod 1 a 2 nebo 3) trvaji 1.6 ms, tedy dele,
nez uvedenych 40us. Navic tam museji byt vsechny 3 tusim. Delal jsem to s
8051 a taky jsem narazil na podobny problem ....

Petr

| Ing. Petr Weissar              |
| weissar@kae.zcu.cz             |
| http://home.zcu.cz/~weissar    |