LCD a PIC

Jaromír Buchtík jaromir_buchtik
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

Nejsem si jisty, ale pred nedavnem jsem podobny problem resil s 2051 a LCD displejem. Muj
problem byl v tom, ze jsem byl moc rychly. napr inicializace displeje trva 1.64ms. Bez ni
s displejem neudelate vubec nic. Potom posilat data lze rychlosti 40us. podrobny popis
instrukci a casu pro cipovou sadu hd44780 je na adrese:

http://www.repairfaq.org/filipg/link/f_lcd_hd44780