Klavesnica 4x3

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

At 12:50 7.12.1999 +0100, Miro Hatina wrote:
>Presne taketo pouzivala Tesla Stropkov do telefonov s tlacitkovou
>klavesnicou. Videl som ich v roznych obchodoch, ale skor nahodne. Podobne
>klavesnice predava aj GM elektronik.

GM uz je nema a pry ani nebudou :-(, pouzival jsem je do zamku na kod, nebyly sice moc kvalitni, ale bylo to skoro jedine co se dalo za rozumnou cenu sehnat. Taktez se pripojuju k dotazu, pokud nekdo vite, kde sehnat malou klavesnici 4x3 v multiplexu, dejte vedet.
BTW: Ta telefonni je IMHO pro me moc velika.
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan