LCD a PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:41:57 CET 2004

>skvely svab. Ani ta cena neni az tak moc strasna (Asix Praha asi 270 bez
DPH),
>ale nemam programator.Ten stoji kolem 3500 i s dani a musim si na

Blizsi ohledani programovacich specifikaci prozradi, ze 16F874 - 77 maji
stejny programovaci algoritmus, jako 16F84(A). Je tedy mozne pouzit
programatory na seriovy port, typu LUDIPIPO (tez JDM 84), ktere se skladaji
asi ze tri odporu, dvou kondenzatoru, zenerky a jednoho tranzistoru.

Program na PC, ktery posila nebo nacita data, je dostupny i se zdrojovym
kodem (stary dobry Turbo pascal), takze staci vsechna pole a smycky,
dimenzovane na 1024 prepsat na 4096, pripadne 8192 a znovu prekompilovat.
Jinak na testovani programu do 1KB se nemusi delat upravy vubec zadne. Tech
programu na PC je nepochybne vice, ten, co mam ja, jsem stahnul s JDM84.

Jinak se pripojuji k jiz vyslovenemu nazoru - zahybat ridicim napetim, je
docela mozne, ze 'jas' je vytoceny na maximum, takze je vsechno cerne.
Nekdy se to da odhalit pohledem pod uhlem - najednou se objevi pismenka,
ktera se pri pohledu kolmo k displeji ztraci ve vseobjimajici cerni.

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/