LCD a PIC

Kaspar@ceb.cz Kaspar
Středa Březen 17 11:41:56 CET 2004

Prvni verze software, kterymi jsem ladil prikazy, jsem delal na PC s pomoci
TurboPascalu. Display jsem pripojil pres parallelni kabel (lepsi kratsi nez
1,8) a ladil a lidil a pridaval Delay. Proc nezkusit cekaci smycku pro
inicializacni prikazy o delce 10 sekund nebo primo krokovat na PC ? Tim 5x7,
5x8, 5x10 bych se moc nezabyval. BUSY flag - nezajimavy, staci smycka 1
sekundu. Dulezity je tam NECO vypsat.

Nezapominate na opakovani prikazu na inicializaci ? Zapisujete 4 bitove nebo
8 bitove ? Jake je oznaceni IC na displeji (doma mam totiz LCD z faxu - 16 x
1, pocty vyvodu souhlasi, ale neni kompatibilni s HD44780 - vyrobcem byl
EPSON) ?

					Pavel Kaspar