LCD a PIC

Martin Šaněk martin.sanek
Středa Březen 17 11:41:56 CET 2004

Ahoj
Opakovani prikazu myslite hned na zacatku programu a dvakrat? Nebo je to
proboha jeste nekde jinde?!?!?
Zapisuju to 8-bitove.Zajimava otazka. Jak se da poznat s cim je to kompatiblni
kdyz je to jenom display a na druhe strane dva cerne bodiky od toho jak nekdo na

desticku s dratkama plivnul asfalt (tim myslim ze to nema klasicke soucastky ale
je to cele zalite?

Martin