LCD a PIC

Snail Instruments snail
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

>vcera vecer jsem trapil muj nestastny display a asi i  pokrocil.

Jeste me napadla jedna vec - vzpominam si, ze v AN od Microchipu byly v
obrazku (vyvojovem diagramu) inicializace spatne zapsane nejake konstanty.
V programu (textu) to pak uz bylo spravne. Takze by bylo dobre
prekontrolovat posilane hodnoty. Ja displeje provozuji ve 4 bitovem rezimu,
zda se mi to uspornejsi, ale inicializace je velimi podobna.

>Po naladovani 2sec. pauzy na zacatek programu se  po zapnuti
>rozsvitil 1 radek a spodni jen lehce prosvital.
To si myslim je uz dobre znameni. I kdyz to neni jeste to prave.

>2.Ten displ. je typ PVC160203 z Taiwanu. Na Netu jsem nasel
>   pouze jakysi SC1602A az E .Podle datasheetu by to docela
>   souhlasilo. Existuje tedy neco jako norma C1602 a to kolem
>   je jenom bizuterie toho ktereho vyrobce?
Pro radkove displeje se pouziva standardni kontroler, i kdyz od ruznych
vyrobcu.

>   nastavim na 5x10? Ten muj ma totiz 5x8! bodu.
To je pro kurzor jako podtrzitko. Nastavit na 5x7.

>stranka programu tak sw krici, ze bych mel zabezpecit aby sedela
>cisla registru se zvolenou strankou.
Ja pouzivam k prepinani stranek pameti nasledujici makra:

SELRP0  MACRO
	BCF     _RP0
	ERRORLEVEL +0302
	ENDM

SELRP1  MACRO
	BSF     _RP0
	ERRORLEVEL -302
	ENDM

To errorlevel vypina nebo zapina chybove hlaseni "Make sure that the RP
bits are set accordingly"

J. Hanzal

Electronical devices for chemical laboratory, custom electronics design
Snail Instruments                      Josef Hanzal, M. S.
Vojanova 615                           phone/fax: +420-311-24433
266 01 Beroun                          e-mail: snail@iol.cz
Czech Republic                         URL: http://www.vitrum.cz/snail/