[HW] Unixove utility na DOS

Sula Milos milos.sula
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

Tech 5 minut jsem samozrejme myslel bez instalace vyvojoveho prostredi a bez
instalace potrebnych komponent :))
jinak si nemyslim, ze to je pritazene za vlasy. Rozhodne se to DA !!! v
Delphi stihnout za 5 minut, pokud mate samozrejme zkusenosti. A navic
opravdu nevidim duvod proc si zaplacavat zbytecne disk unixem (ne ze bych
proti nemu neco mel), ale kdyz uz uzivatel pouziva wokna, tak proc se trapit
jeste napr. s linuxem.A navic graficke rozhrani aplikace pod windows se neda
srovnavat s textovou konzoli v unixu ?!
P.S. Tak ja si udelam tech 5 minut a klidne to napisu (pokud jsem to teda
dobre pochopil tak se ti jedna o prejmenovani urcite pripony u vsech souboru
rekurzivne v urcitem adresari) - nebo jsem to spatne pochopil ? Jestli jo
tak se predem omlouvam
cau

-----Původní zpráva-----
Od: Pavel Chromy [mailto:mac@atrey.karlin.mff.cuni.cz]
Odesláno: 11. prosince 1999 8:13
Komu: Multiple recipients of list
Předmět: RE: [HW] Unixove utility na DOS

On Thu, 9 Dec 1999, Sula Milos wrote:

> no nevidim duvod proc pouzivat linux
> staci napsat jednoduchej program :)) neni to zas tak velkej problem -
otazka
> cca 5 minut

Tak tohle je hooooodne pritazene za vlasy.
Za prve misto linuxu je treba nainstalovat vyvojove prostredi
(napr. DJGPP umi po Win dlouhe jmena).
Za druhe za 5 minut lze napsat bastl, ktery pujde sotva spustit.
Na vytvoreni _odladeneho_ programku je potreba nejmene 1, mozna i 2 hod.

A hlavne: proc delat neco co uz je vymysleno?
UNIX byl prece navrhovan pro zpracovani textu.

Jeste jedna vec: z puvodniho prispevku jsem nepochopil, zda jde o
nahrazovani textu uvnitr souboru, nebo ve jmene.
Pokud se jedna ciste o zalohovani dlouhych jmen souboru,
muzu doporucit utilitu doslfnbk, funguje i z dosu.

	Pavel