UV

Jakub Ladman ladmanj
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

Nemate nekdo tuseni, kde nejak rozumne sehnat UV vybojku, nebo celou lampu
na osvit PCB (pochopitelne nemam na mysli diskotekovou UV zarivku, jak si
mysleli prodavaci v nekterych prodejnach).
Predem upozornuji, ze na horske slunicko jsem se v sirokem okoli ptal - moc
lidi ho nema, kdo ho ma, je rad ze ho ma.
Prilezitostne uvitam take info o tlumivce, co je potreba k zapojeni vybojky,
pripadne jestli nekdo zvas nema nejaky chytry elektronicky reseni napr.
rychleho zapaleni - pokud je to vubec mozne, nebo nejaky casovy spinac, a
t.d.
Kdyz jsem svitil u kamarada, muselo se 8 minut cekat nez to zacalo poradne
sajnit. Nejhorsi je ze kamarad se odstehoval a rucne uz nic kreslit nechci.

Diky
Jakub Ladman