'51 a indirect SFR

Tom Mazouch mazouch
Středa Březen 17 11:41:55 CET 2004

Zdravim,
  hral jsem si o vikendu s 2051 a LCD displejem a narazil jsem na (pro
me) zajimavou vec:
Zacal jsem na 8 bitech (aby se to lip ladilo) a pak jsem to zredukoval
na 4. Pri te prilezitosti jsem zkusil instrukci XCHD, ale jevilo se to
tak, ze na displej nic nelezlo. Po chvilce patrani jsem XCHD nahradil a
bylo to OK. Pri te prilezitosti me napadlo, ze vlastne lezu na SFR (P1)
neprimym adresovanim a ze by to mohl byt problem. Tak se ptam, ktera
varianta plati:
a) SFR lze adresovat pouze "direct" a ac je o tom zminka (a duvod) jen u
8X52, tak to plati pro vsechny
b) neco mi uniklo v dokumentaci
c) mam nejakou "pokrocilou" 2051, kde se pod SFR neco skryva (RAM???) -
nepravdepodobne
d) je to uuuplne jinak - jak?
Neni to zivotne dulezity, ale chtel bych mit jasno.

  TomM

P.S. Lze u nas nekde koupit (nejlepe "pres pult") LCD na I2C?