foto tr a dioda

Peter Rosko rosko
Středa Březen 17 11:41:53 CET 2004

 Zdravim, zase raz som rychlejsie pisal ako rozmyslal :)
moj problem je ze pouzivam odrazene ziarenie, takze potrebujem vysoku
citlivost.  +5 V cez trimer na C tranzistora a E na zemi. a potom
osciloskop na C. akokolvek krutim trimrom, tak sa mi zda rozkmit maly.
LED modulujem 8 kHZ a mam pocit ze to uz nestiha tranzistor...
chcelo by to nastavit optimalne pracovne podmienky - a na to potrebujem
katalogovy list, ktory vsak nikde nemozem najst...
p. rosko
p.s.: bolo tu napisane, ze GM predava tieto veci, ako je to u nich /a
dalsich predajcov/ s podporou takych zvedavcov ako som ja ? priznavam sa
ze som to neskusal, doteraz stacil stale inet...