Cteni portu 2051

Zdenek Hanak jr. hanak

From: <Cihak@dkv.lbc.cdrail.cz>
To: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Sent: Wednesday, December 15, 1999 7:37 AM
Subject: RE: Cteni portu 2051

> Neni duvod pro rozsviceni LED nastavovat cely port. LED je mozno
> nastavovat instrukci SETB P3.8 nebo CLR P3.8

Coz by vyvolalo v lepsim pripade chybu pri prekladu. Puvodni autor nastavuje
tou instrukci MOV P3,#07Fh samozrejme do nuly P3.7, ale to je detail.
Autora puvodniho dotazu bych se chtel zeptat, co ma na mysli pod pojmem
dynamicky displej.
A take si pridavam k tomu pouzivat k rizeni LED instrukce SETB a CLR,
cteni portu provedte primo instrukci MOV A,P3, pricemz postaci, kdyz ony
vstupni bity P3 budou (at uz Vami nebo od resetu) nastaveny do 1.

Mimochodem, tak jsem si vzpomnel, na 2051 je jedna vecicka ohledne
pouziti P1.0 a P1.1 jako vstupu, ale to jste jiste jako pozorny ctenar datasheetu zjistil.

Preji hodne uspechu.

Zdenek Hanak jr., hanak@manes.skm.vutbr.cz
Student: Faculty of Electrical Engineering and Computer Science, Brno University of Technology
Representative of company: DOT, Na drahach 814, 686 04 Kunovice, Czech Republic
dot@hitech.cz, http://dot.hitech.cz/, MaR Solution Provider