interupt 8051

Rastislav Homola homola
Středa Březen 17 11:41:52 CET 2004

Reakcia na hranu 1->0 je tiez trochu osemetna zalezitost.  Z niektorych
dokumentacii (zial nie vzdy sa na to upozronuje) sa da zistit ze
interupt
sa testuje len pocas niektoreho taktu (teraz si presne nespomeniem
ktoreho)
instrukneho cycklu. Inak povedane aj zachytenie interruptu od hrany 1->0
nastane bezpecne len vtedy, ak int. vstup prejde z 1 do 0  a zostane v 0
az kym neprebehne vyssie spomenuty takt instrukcneho cyklu. Cize, ak ma
byt
zariadenie spolahlive, tak je potrebne zabezpecit aby po hrane 1->0
trvala 0
aspon jeden instrukcny cyklus.

O tomto probleme sa clovek bezne v dokumentacii nedocita. Iba ak pozorne
cita aj informacie "ukryte medzi riadkami". Jeden moj diplomant s tym
zabil
kopu casu, kym sme zistili co je vo veci.

Ci je to  tak u vsetkych klonov 8xx51 neviem. Ten moj diplomant pracoval
s 89C2051-kou.

Rastislav Homola.