UV Lampa

"Vojáček, Petr" petr.vojacek
Středa Březen 17 11:41:51 CET 2004

	My osvetlujeme vybojkou (nevim ani jestli rtutovou nebo sodikovou),
	sviti bilou barvou,  a ma oznaceni RWL-X 250W. Ma zavit Golias,
	a je nasroubovana do svitidla, ve kterem je (asi) nejaka tlumivka.
	Plosnaky pokladam mezi dve skla do vzdalenosti asi tak 15 cm od
	banky zarovky. Jako predlohu pouzivam pauzovaci papir, na kterem
	je maska natistena na laserove tiskarne. Doba osvitu je u starych
	desek (oranzova svetlocitliva barva) asi 4 minuty, u novych desek
	(zelena svetlocitliva barva ) asi 10 minut.
	Ale pozor BANKA NENI ROZBITA - vybojka je v puvodnim stavu.
	Nevidim tedy duvod, proc banku rozbijet a kazit si oci. Rozbijeni
	banky ma opodstatneni pouze pokud bys tim chtel mazat EPROMky....
									petr
vojacek