UV Lampa

Miloš Kabelka elima
Středa Březen 17 11:41:51 CET 2004

Jestli by nekdo chtel, mohu sehnat nove rtutove vybojky
RVLX 125W E27 za 85,00 Kc s DPH, RVLX 80W E27 taky za
85.00 Kc bez DPH a RVLX 250W E40 za 200,00 Kc s DPH. Obe
jsou znacky Tesla. Ale spis by byly az po svatcich, mam
ted v praci nejak moc prace.
K temto vybojkam je samozrejme potreba dat tlumivky.
Tlumivka HIA 80W za 255.00 Kc s DPH, HIA 125W za 225.00 Kc
a HIA 250W za 360.00 Kc s DPH. Jak to vidim, tak se ale
delat lampu z novych dilu nevyplati... Lepsi je asi najit
si nekde na ulici neco hotoveho :-)))

Milos Kabelka
elima@postajicin.cz

**** Sent through netMailshar - http://www.pppindia.com ****