Vyhucel mi BIOS ve FLASH

Jiri Recek j_recek
Středa Březen 17 11:41:50 CET 2004

Mel jsem LTE 5000, upgrade jsem delal dvakrat a co si pamatuju, na te
diskete byl soubor s obsahem Flash a dokonce pouzitelny pro naprogramovani.
Dalsi vec, kterou jsem pri upgrade delal, ze jsem na dotaz, jestli chcu
BackUp, odpovedel ano. Na tu disketu mi to nahralo tedy i puvodni obsah
Flash. Takze si myslim, ze ty data do te Flash urcite mas. A jeste jedna
poznamka - ten upgrade jsem delal tak, ze notebook frcel na baterky. Jinak
upgrade biosu u notebooku Compaq neni az tak hloupej napad, protoze cim
vyssi verze biosu, tim mene casto se mi ten notebook hryzal. Ted mam Toshiba
a jsem prekvapen, ze existuje pocitac, ktery se nemusi tak casto resetovat.
Jeste ale nerozumim tomu, ze neodpovida BIN tomu, co bylo do Flash zapsano,
nez to spadlo. Myslim si, ze pokud by to odpovidalo, tak by snad nebyl zadny
problem, ne?

Jirka

> Nedavno me hloupe napadlo udelat upgrade Biosu v mem notebooku Compaq LTE
> Elite  avsak v prubehu zapisu do Flash mi vypadl napajeci kolik zdroje k
PC,