Zdroj z hubu

k.kral@atlas.cz k.kral
Středa Březen 17 11:41:49 CET 2004

>Pred casem jsem sem psal, za nam odesel spinany zdroj 5V 10A ze sitoveho
>hubu Compex a nekdo odpovidal, ze uz jich radu spravil. Mohl by se mi ozvat?
>Prave nam odesel druhy a potrebujeme je nutne opravit.
>Je tam intergrac UC3842, ale nepodarilo se mi k nemu nic najit.

UC3842 je celkem bezny IC pro rizeni jednocinnych zdroju do 60W a DS lze najit na inetu.

Ve firme pomerne casto opravujem zdroje z hubu do I.... a 3... . Hlavni (95%) pricinou vsech zavad je
prehrati, v dusledku cehoz odejde nektery z elektrolitu.

Jinak doporucuji sehnat schema jednocinneho zdroje s 3842, lze je najit v AR B/4 94.

K.Kral