Popis HPGL

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:41:49 CET 2004

At 07:30 27.12.1999 +0100, Lubomir RACKO wrote:
>Nuz priamo nepomozem, ale dam napad ....
>   pekne davno (tak 10 rokov ..., mozno viac ... ) sa mi dostal do ruky popis, bol celkom slusny, urcite by stacil. Bola to prirucka - manual k plotru , vyrabanemu kdesi v CSSR ! Tusim sa volal Aritma XXXX , kde XXXX bolo zopar cisel ... Ak to este niekto ma ....

Ten mam (Aritna 0516), na nem prave delam prvni pokusy. Bohuzel jsem slysel, ze nema uplne korektni emulaci HPGL a nektery prikaz ho uplne zblbne - zacnou na nem blikat vsechny ledky a kresli nesmysly. Zatim jsem ale neprisel na to, cim to je :-(, ale muzou za to Windows, pokud na ploter kreslim z OrCADu, je vsechno OK.

> Ja som kedysi podla neho robil soft na zobrazenie HPGL suboru - plo?aku, schemy a pod.  na obrazobvke :-)  .                              Lubo Racko.

Podarilo se mi najit alespon takovy maly prehled HPGL prikazu, takze takovyto viewer jsme s kolegou vcera vecer taky vytvorili. Nicmene to co vytvori Windows pres jejich standartni ovladace pro HP plottery je nejake podivne ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan