Popis HPGL

Lubomir Berky berta
Středa Březen 17 11:41:49 CET 2004

Kdysi jsem s timto plotrem kresli pod win(hec), chce to vitiskonut do
souboru,smazat  nejakou jednu instrukci a pak to zkopirovat do COMu. Presne
uz si to nepamatuju vim ze mi to dalo tehdy celkem praci na to prijit, ale
pak to tisklo. Hlavni problem byl v tom ze win posilaly nejakou instrukci ,
ktera plotr zblbla.
--
Lubomir Berky
berta@email.cz
berta@atlas.cz
mobil: +420603366489

-----Původní zpráva-----
Od: Libor Kavan <lkavan@krkonose.cz>
Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
Datum: 27. prosince 1999 10:33
Předmět: Re: Popis HPGL

popis, bol celkom slusny, urcite by stacil. Bola to prirucka - manual k
plotru , vyrabanemu kdesi v CSSR ! Tusim sa volal Aritma XXXX , kde XXXX
bolo zopar cisel ... Ak to este niekto ma ....

>Ten mam (Aritna 0516), na nem prave delam prvni pokusy. Bohuzel jsem
slysel, ze nema uplne korektni emulaci HPGL a nektery prikaz ho uplne
zblbne - zacnou na nem blikat vsechny ledky a kresli nesmysly. Zatim jsem
ale neprisel na to, cim to je :-(, ale muzou za to Windows, pokud na ploter
kreslim z OrCADu, je vsechno OK.

schemy a pod.  na obrazobvke :-)  .                              Lubo Racko.

>Podarilo se mi najit alespon takovy maly prehled HPGL prikazu, takze
takovyto viewer jsme s kolegou vcera vecer taky vytvorili. Nicmene to co
vytvori Windows pres jejich standartni ovladace pro HP plottery je nejake
podivne ...