Televizory

Galuszka Jan ing. konference
Středa Březen 17 11:41:48 CET 2004

Jestli to bylo opakovani reportaze uvedene asi pred rokem a jednalo se o
Uherské Hradiště (nebo Brod)  tak k tomu uvadim

Neni to april. Je to pravda. Ten pan kontaktoval jiz pred peti lety redakci
ELEKTROinzertu s tim, ze toto dela, a ja jsem to neprijal.
Podle meho uvazeni se jedna o funkcni vec, ale v dobe, kdy lze koupit
barevnou televizi za 6,000 Kc, delat upravu za cca 4.000 je nesmysl.

Je to neco, jak prestavet trabanta na BMW s tim, ze puvodni budou sedacky,
volant a palivova nadrz. Zbytek se meni.

Jelikoz jsem mel s timto panem "konflikt" berte to pouze jako soukromy nazor
a mohu se mylit

S pozdravem

            ing. Jan Galuszka

FANDA elektronik s.r.o., Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá
tel.fax.: 069/6425819, mobil 0603/531605, jednatel ing. Jan Galuszka
IČO: 62301802, DIČ: 370-62301802
E-mail: fanda@elektronika.cz , ICQ: 20949586

provozovatel informační služby ELEKTROnik-info ... WWW.ELEKTRONIKA.CZ
vydavatel časopisu ELEKTROinzert

E-mail: fanda@elektronika.cz je společný i pro firmu Jan Galuszka - GALVEOS