Streamer na velke QIC kazety

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:26 CET 2004

Zdravim,

mam za ukol rozbehat zarizeni ktere bootuje z SCSI streameru na velke QIC
(ctvrtpalcove pasky) kazety (zhruba 3*vetsi kazeta nez je QIC-80).
Je to hodne historicke, ale otazka tato:

Koupil jsem mechaniku TANDBERG TDC3309 ktera ma vzadu 34pinovy konektor,
stejny jako ma floppy. Nevite nekdo s jakym rozhranim se tyhle kramy
delaly? Na floppy je kazdy druhy drat zem, tady ne.

Mam jeste puvodni odeslou jednotku ktera ma zvlast radic SCSI na 34 pinovy
konektor (stejny) ale nevim jestli je to kompatibilni. Potrebuju to dat
dohromady.

JO ten TANDBERG ani prazdny ani po vlozeni kazety nepretaci a nehleda
zacatek, coz by podle me mel, nevite nekdo jestli to ma delat automaticky
(bez povelu pocitace?)

A nema nekdo takovou pasku pripojenou k pocitaci? Mam 3M kazetu 45MB/450ft
s datama.

pokud nekdo neco k tomu mate prosim napiste, nebo pokud vite kde sehnat
funkcni streamer tohoto typu, nebo i co nejlevnejsi SCSI paskovou jednotku
(kdybych to neubastlil a musel jsem to u nekoho precist a zapsat na jine
medium).

Dik , Lada Myslik

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/