D/RS232 a RS232/D prevodnik ??

VA Elektronik - Andel Vladimir ing. vaelektronik
Středa Březen 17 11:43:26 CET 2004

----------
> Odes?latel: Vasek Vobornik <vobornik@fmplus.cz>
> Komu: Multiple recipients of list <hw-news@list.gin.cz>
> P?edm?t: D/RS232 a RS232/D prevodnik ??
> Datum: 1. srpna 1999 11:44
>

> Preji prijemny den!
>
> Potreboval bych zarizeni s minimalne 4 vstupy a 4 vystupy (1bitove -
> urovne L a H), kde by nastavovani vystupnich urovni a cteni vstupnich
> probihalo pres pres RS232.
>
>                  +--------+
>      ----------->|        |
> 4x   ----------->|        |
> [...]
Moznych reseni je cela rada. Mezi hartwarove nejjednodussi patri pouziti
Atmelu, nebo jineho jednocipu. I kdyz program by byl velmi jednoduchy (v cyklu prijmout bajt, dat ho
na vystupni port, precist druhy port a vyslat bajt), podle Murfyho zakona to zacne chodit
az po 2 dnech usilovne prace. Protoze se stejne musi programovat spousta veci na
strane AT, bylo by mozne slevit ze svych pozadavku a misto serioveho portu pouzit paralelni LPT1(2).
Ten ma 8 vystupu (D0 az D7) a na dalsi adrese 4 vstupy (ACK a nepamatuji si nazvy dalsich).
Detailne to bylo popsano v historicke dokumentaci k SAPI 86, dnesni pentia funguji stejne.
Nemusi se prevadet urovne a chodi to bez problemu.