soucastky SONY

ezopaci ezopaci
Středa Březen 17 11:43:26 CET 2004

>Nevite nekdo o zpusobu znaceni soucastek firmy SONY ???
>Nebo alespon v jakem by to mohlo byt katalogu ??

Podle me v zadnem. Ty koncaky jsou specialne pro SONY.
(mozna take primo OD SONY)

>Konkretne, mam tady jedno autoradio a zhruba i vim v cem
>je problem (koncak). Jenom nevim co je to presne za typ a kde ho sehnat.
>Obracet se na servis SONY asi nema cenu (moc penez).

Snazil jsem se nejake sonaky se stejnou zavadou opravit, ptal jsem se vsude
mozne, ale zbyl jenom ten znackovy servis a ani tam neni moc sanci, pokud
je to radio starsi. U jednoho radia me dokonce majitel ukecal a na konec
jsem tam bastlil jinej koncak (to byla solidni prasecinka, ale prej do dnes
hraje).

Myslim ze ty SONY koncaky nejak dost casto odchazej - soude podle mnozstvi
radii ktere mi prisly na stul. Snad vsechny co jsem od nich videl, skoncily
regulernim vybuchem.

>S pozdravem
> OsCAR

Tomas Chvatal