Oddeleni site

skopalik skopalik
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

Mam doma takle spojenych 8 PC (rozsah site je 320m),
je tam server (Linux) a dva segmenty (jeden 90m, druhy 230), nasledne HUB.
Pri jedne nedavne bource nam odesla jedna sitovka, ale jinak bez problemu.
Je to pripojene na ruzne tronsformatory. Doporucuji uzemnit nosne ocelove lano
( pokud jste spojeni vzduchem). Prvni segment tam je asi 2.5 roku.

 Skopalik

-----P?vodn? zpr?va-----
Od:	Petr Simek [SMTP:petrsi@jcu.cz]
Odesl?no:	4. srpna 1999 9:33
Komu:	Multiple recipients of list
P?edm?t:	RE: Oddeleni site

On Wed, 4 Aug 1999, Zdenek Dvorak wrote:

> ?? zil jsem v domeni, ze vsechny TP vedeni jsou galvanicky oddelene.
> Na to snad je na kazde sitovce DC/DC menic. Nebo se pletu?

Nepletete , ale kolik myslite ze ten oddelovac vydrzi ? Odhaduju
tak 50 az 100 voltu. Jenze pri bource, nebo nejakych podivnostech
v el. siti ten rozdil mezi barakama muze byt i vetsi a pak sbohem
pripojene zarizeni ....

|                             petrsi@jcu.cz                              |