ADI microscan

Véna Kovář kovar
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

>Jsou 2 moznosti:
>
>Bud je to monitor s moznosti pripojeni pomoci USB - pak je mozne monitor
>v Windows 98 pripojit kabelem USB. ( Vyzaduje pak grafickou kartu ? )
>Nebo ma v sobe zabudovan jen HUB USB ( cesky rozbocovac ) Pak pomoci nej
>je mozne k 1 USB portu v PC pripojit 1 nebo nekolik USB zarizeni.
>
>Martin - OK1UGA

Podle mne neni sance pripojit monitor pres USB, USB neudela takovy prenos, aby dokazalo zasobovat
monitor pro slusne zobrazovani. Nejspis to bude ten USB HUB, snad by padalo v uvahu ovladani jasu a vsech dalsich funkci monitoru pres USB. Nac ale premyslet, staci kdyz do te diry v monitoru pripojis PC s W98 a PnP by Ti melo vykecat, co na tom USB vidi.

Zdar Vena Kovar