Oddeleni site

Libor Kavan lkavan
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

At 11:35 4.8.1999 +0200, skopalik wrote:
>Mam doma takle spojenych 8 PC (rozsah site je 320m),
>je tam server (Linux) a dva segmenty (jeden 90m, druhy 230), nasledne HUB.
>Pri jedne nedavne bource nam odesla jedna sitovka, ale jinak bez problemu.
>Je to pripojene na ruzne tronsformatory. Doporucuji uzemnit nosne ocelove lano
>( pokud jste spojeni vzduchem). Prvni segment tam je asi 2.5 roku.

Dik vsem za odpoved, asi bych to zkusil natahnout TP s bleskojistkama. Vzhledem k tomu, ze to bude slouzit spis pro zabavu a pokusovani, nez k necemu serioznimu, tak mi nejake to ruseni ani moc nevadi. Horsi by to bylo kdyby fakt odchazeli sitovky.
BTW: Predstava je asi takova:protoze bydlim v radovkach, tak pripojeni sousedu na sit bylo jednoduche, ale ted bychom chteli pripojit jednoho kamarada a ten bydli pres ulici. Zatim jsou na siti tri pocitace, tohle by mel byt ctvrty. Ale zatim je cela sit na koaxu a nechce se mi kupovat hub, takze bych to chtel udelat asi takhle(pry to jde):Do serveru dam dve sitovky, jednu na koax a jednu na TP a Linux to bude routovat. Ale nevim jaka je dovolena vzdalenost mezi dvema TP sitovkama ...
S pozdravem		with best regards
                EZA-TV Vrchlabi
   Libor Kavan               Phone & Fax:+420 438 521 232
   Dlouha 421                Fax:+420 438 521 262
   543 03 Vrchlabi III       mailto:lkavan@krkonose.cz
   Czech Republic            http://www.krkonose.cz/~lkavan