Jak vyrobit SCSI paritni bit?

Vladimir Myslik xmyslik
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

Zdar,

mam problem, asi to bude v paritnim bitu na scsi:
nekomunikuje mi ustredna s scsi paskou, original shorel a kdyz jsem tam
dal jinou scsi jednotku tak ji to sice resetuje, ale prikazy nevykonava.
Predpokladam ze to muze byt uz jen paritou, kterou zrejme ustredna
nevyrabi a na pasce nejde zakazat. Problemy ohledne ID nejsou, original
byl 0 a tohle je taky. Terminace ci kabely take zadny problem, protoze je
tam kablik 0.5m a jede to scsi-1 (tj asi asynchronne pod 5MHz).

Nemate nekdo nejake rychle info?
Nebo jak vyrobit pro tu pasku ten paritni bit?

Lada

 Vladimir Myslik
(if you experience delivery problems replying my mail, try addresses below)
xmyslik@cslab.felk.cvut.cz , xmyslik@cs.felk.cvut.cz
http://cs.felk.cvut.cz/~xmyslik/