Oddeleni site

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:25 CET 2004

On Fri, 6 Aug 1999, Vaclav Kadoun wrote:

> [...]

Za kolik sezenete bleskojistku ? Zajima mne to protoze mam nabidky okolo
2-3 tisice a kdyz jsem si nechaval natahnout sit od nejake mensi firmy
tak mi je dodali za 300. Ze pry to vyhodne nakoupili.

Jenom pozor aby ty Vase hry umely fungovat pres router - ne vzdy to tak
musi byt.

> max. delka segmentu na TP je 100m, nektere sitove prvky HP dokazi pri
> zapojeni na obou stranach snad dvakrat tolik, ale to nevim jiste. Jo a
> taky pozor na obecni urad nebo technicke sluzby, jak uvidi pres ulici
> natazeny novy drat, budou se o nej zajimat ;))

Fakt ? No jo, ono na to musi byt povoleni - co ? Nakonec treba postavite
IR pojitko na RS232/115200bps a muzete na to uverejnit navod :-)))

|                             petrsi@jcu.cz                              |