Oddeleni site

Petr Simek petrsi
Středa Březen 17 11:43:24 CET 2004

On Sat, 7 Aug 1999, Libor Kavan wrote:

> Tak na hry to teda v zadnem pripade nebude !!! Za prve na to nemam cas,
> za druhe me to nebavi. Jde spis o interni maily, mozna i trochu Inet,
> dalkove rizeni atd.

Tak to se mi nejak smichalo asi s necim jinym ...

> Coz o to, IR by se mi libilo nejvic, ale problem je v tom, ze mezi nama
> jsou stromy. Je fakt ze mam dobrou morotovou pilu ;-), nicmene stejne na
> bastleni IR trasy neni moc casu. Jak jsem tak cetl v konferenci, pokousi
> se o to vic lidi a asi to neni uplne jednoduche.

Taky jsem to kdysi zkousel ... :-)

> BTW:Nechceme jit vrchem pres ulici, ale naopak ( a ted se drzte),
> chceme ten kabel protahnout kanalem ;-) (docela dobra zvrhlost, ne ?).

No zvrhlost - asi se tim zbavite potizi s blesky, dale potizi s povolenim
od MU protoze co oko nevidi to srdce neboli, ale vzniknou Vam potize jine.

Za prve pozor na krysy (potkany) - ta mekka buzirka co je na koaxu nebo
twistu by jim mohla chutnat - dobre dat to do nejake tvrdsi chranicky.

Za druhe ty kanaly se obcas cisti nejakym drsnym strojem takze hrozi
poskozeni nebo kdyz to cistici najdou tak to proste vytrhnou protoze to
tam nema co delat.

Za treti - pokud to pouze polozite, muze se stat ze pri vetsim slejvaku
kdyz kanalem tece hodne vody se uvolni i vselijajy bordel co tam napada
ten se muze nachytat na ten kabel a pak diky proudu vody vznikne pomerne
velky tah na ten kabel - muze se prervat sam od sebe - chtelo by to dat do
chranicky a tu poctive po 2-3 metrech pridelat na hmozdinky.

Kazdopadne opravovat pripadnou zavadu na takovem kabelu bude lahudka,
nicmene pokud se instalace provede profesionalne, pak hrozi nebezpeci
pouze od nejakeho 'kanalisty' ktery tam nekdy vleze - zjisti ze tam vede
kabel a at je to co je to, z principu to vytahne/vytrhne protoze to tam
nema co delat ....

> Uz jsme nasli i obetaveho cloveka, ktery to za par piv proleze a kabel
> protahne.

Proleze ? - sakra to musi byt kanal ...

|                             petrsi@jcu.cz                              |